همشهری آنلاین: مهدی خدابخشی که در یک چهارم نهایی مغلوب حریف آذربایجانی شده بود، با عدم راه‌یابی این حریف به فینال، از دور مسابقات کنار رفت.

M.Khodabakhshi

مهدي خدابخشي، تكواندوكار وزن 80- كيلوگرم كشورمان پس از اين كه در گام نخست «ميگوئل فريرا» از آذربايجان را 13 بر 1 برد، در مرحله يك چهارم نهايي به مصاف «ميلاد بيگي» از آذربايجان رفت و با نتيجه 17 بر 5 نتيجه را واگذار كرد و از رسيدن به مرحله نيمه نهايي بازماند.

در ادامه اين رقابت‌ها حضور مهدي در جدول شانس مجدد در گروي حضور نماينده آذربايجان در فينال بود كه «ميلاد بيگي» در مرحله نيمه نهايي در مبارزه با نماينده بريتانيا ناكام ماند و مهدي خدابخشي از راه‌يابي به جدول شانس مجدد بازمانده و شانس كسب مدال برنز را از دست داد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، تيم ملي تكواندوي ايران با تركيب فرزان عاشورزاده، مهدي خدابخشي، سجاد مرداني و كيميا عليزاده در بازي‌هاي المپيك حضور دارد كه هدايت سه مرد المپيكي برعهده بيژن مقانلو به عنوان سرمربي و مهدي بي‌باك و مهرداد يوسفي به عنوان مربي است و هدايت تنها بانوي تكواندوي كشورمان را مهرو كمراني برعهده دارد.

تا بدين لحظه كيميا عليزاده براي ايران موفق به كسب مدال برنز شده كه اين مدال اولين مدال تاريخ تكواندو در بازي‌هاي المپيك براي بانوان بوده است.
سجاد مرداني، آخرين نماينده تكواندوي كشورمان هم عصر روز شنبه به مصاف حريفان خواهد رفت.

 

کد خبر 343694

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha